Wydanie zgody zarządcy cmentarza na ekshumację
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek
2. Akt zgonu
Komórka organizacyjna
Podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, Pok. Nr 11, Tel. 91 5644 235 w.21, ochronasrodowiska@bielice.com.pl
Opłaty
W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, opłata skarbowa za pełnomocnictwo- 17,00 zł
Termin i sposób realizacji
Do 7 dni
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 31 stycznia 1959 r o cmentarzach i chowaniu zmarłych, Dz.U. z 2015 poz. 2126 z późn. Zm.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w terminie 7 dni.