Podział nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wszczęcie postępowania dotyczącego podziału nieruchomości
- Załączniki:
- aktualny odpis z księgi wieczystej lub badanie księgi wieczystej
- 4 egzemplarze mapy zasadniczej z projektem podziału nieruchomości,
- 4 egzemplarze wykazów zmian gruntowych
- wypis z rejestru ewidencji gruntów,
- wykaz synchronizacyjny w przypadku rozbieżności zapisów KW i ewidencji gruntów
Komórka organizacyjna
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, gospodarki mieszkaniowej, gospodarki wodnej i leśnej i rolnictwa
Opłaty
W/g stawek obowiązujących w tutejszej jednostce samorządowej.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni.
Podstawa prawna
Podstawa prawna: dział III Rozdział 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 268, poz. 2663).
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Urzędzie Gminy Bielice. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia, w którym decyzja stała się ostateczna