Zezwolenie na wykreślenie wpisu z hipoteki przymusowej z księgi wieczystej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie wpisu hipoteki przymusowej z księgi wieczystej
Komórka organizacyjna
Stanowisko ds. Windykacji Należności Budżetowych, Środków Trwałych
Pokój nr 10; telefon 91 56-44-235 wew. 20 e-mail: podatki@bielice.com.pl
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia wynosi 82,00 zł od każdego egzemplarza- płatna z chwilą złożenia wniosku.
Opłatę należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Gminy Bielice: Pyrzycko-Stargardzki Bank Spółdzielczy O/Bielice 23 9387 1013 5500 0286 2000 0010
Termin i sposób realizacji
Niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia.
Podstawa prawna
Podstawa prawna: art. 100 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1007 z późn.zm.).
Tryb odwoławczy
Odmowa wydania zezwolenia lub zezwolenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie. Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Wójta Gminy Bielice, w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia.