Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów dla właściciela nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów w wypadku gdy wnioskodawcą jest właściciel nieruchomości lub
- Tytuł prawny władania nieruchomością
- w przypadku składania wniosku przez posiadacza nieruchomości, zgodę właściciela nieruchomości
- w przypadku gdy nieruchomość jest współwłasnością, zgodę wszystkich współwłaścicieli
- Oświadczenie o udostępnieniu informacji, o której mowa w art. 83 ust. 4 (spółdzielnia mieszkaniowa)
- Oświadczenie o udostępnieniu informacji, o której mowa w art. 83 ust. 4 (zarząd wspólnoty mieszkaniowej)
Komórka organizacyjna
Podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, Pok. Nr 11, Tel. 91 5644 235 w.21, ochronasrodowiska@bielice.com.pl
Opłaty
W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, opłata skarbowa za pełnomocnictwo- 17,00 zł
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni
Podstawa prawna
Art. 83 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 627 z późniejszymi zmianami); ustawa z 11 maja 2017 r. o zmianie ustawy o ochronie przyrody Dz.U. z 2017 r., poz. 1074; ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r.(Dz.U. t.j. z 2017r., poz.1257)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1827).
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Urzędzie Gminy Bielice ). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w terminie 7 dni.